Bardzo nam zależy na tym, żeby wyjechali Państwo z „Lwigrodu” zdrowsi i z dobrymi wspomnieniami, oraz byśmy mieli przyjemność znowu Państwa gościć. Dlatego interesują nas wszelkie uwagi dotyczące Państwa wrażeń, funkcjonowania ośrodka, panującej w nim atmosfery i zajęć dodatkowych. Co moglibyśmy zrobić, żeby byli Państwo jeszcze bardziej zadowoleni z pobytu? Czego chcieliby Państwo więcej? Czego mniej? Czego Państwu zabrakło? Co powinniśmy zrobić inaczej? Z powodów finansowych nie wszystkie życzenia jesteśmy w stanie spełnić, ale wspólnie robimy wiele małych kroków, które składają się w drogę ku coraz lepszej jakości naszych usług i Państwa zdrowia i zadowolenia.
To dzięki prośbom kuracjuszy od czerwca 2013 roku wprowadziliśmy m.in. zajęcia z nordic walking. W roku 2017 wymieniliśmy dźwig windy znajdującej się przy recepcji – żeby jeździła szybciej. Zlikwidowaliśmy schody do windy na poziomie "0" ułatwiając płynne korzystanie z windy. W 2019 roku uruchomiliśmy kolejną windę w części B, tym samym dla naszych gości będą do dyspozycji trzy windy. W lutym 2019 oddaliśmy do dyspozycji gości nowoczesny zakład przyrodoleczniczy wraz z basenem. Wprowadziliśmy dodatkowe zajęcia integracyjne. Wymieniliśmy we wszystkich pokojach telewizory na nowe i podłączyliśmy telewizję kablową. Wymieniliśmy oświetlenie i zamontowaliśmy dodatkowe półki na kosmetyki w łazienkach.
Będziemy wdzięczni za wszelkie propozycje usprawnień – mailowo, pisemnie lub ustnie. Niektóre, losowo wybrane turnusy prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety na temat ich pobytu, uwag i wniosków usprawnień. To również dzięki Państwa uwagom uaktualniamy niniejszy poradnik – aby kolejni goście byli jeszcze lepiej poinformowani.
Skargi i wnioski można zgłaszać osobiście dyrektorowi obiektu, pisemnie (w recepcji lub listownie), oraz pocztą elektroniczną (na adres dyrektor@lwigrod.pl).
Pozdrawiamy, zapraszamy!
Zespół Lwigrodu i miasto Krynica-Zdrój