facebook logo

Dajemy zdrowie i dobre wspomnienia

Opinie i wnioski.

Ponieważ zależy nam, żeby wyjechali Państwo od nas zdrowsi i z dobrymi wspomnieniami, oraz byśmy mieli przyjemność znowu Państwa gościć, bardzo interesują nas uwagi dotyczące Państwa wrażeń, funkcjonowania ośrodka, panującej w nim atmosfery i zajęć dodatkowych. Co moglibyśmy zrobić, żeby byli Państwo jeszcze bardziej zadowoleni z pobytu? Czego chcieliby Państwo więcej? Czego mniej? Czego Państwu zabrakło? Co powinniśmy zrobić inaczej? Z powodów finansowych nie wszystkie życzenia jesteśmy w stanie spełnić, ale wspólnie robimy wiele małych kroków, które składają się w drogę ku coraz lepszej jakości naszych usług i Państwa zdrowia i zadowolenia.

To dzięki prośbom kuracjuszy od czerwca 2013 roku wprowadziliśmy m.in. zajęcia z nordic walking, wymieniliśmy panel sterujący windy przy recepcji – żeby jeździła szybciej. Wprowadziliśmy dodatkowe zajęcia integracyjne. Wymieniliśmy we wszystkich pokojach telewizory na nowe i podłączyliśmy telewizję kablową. Wymieniliśmy oświetlenie i zamontowaliśmy dodatkowe półki na kosmetyki w łazienkach.

Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi usprawnień – mailowo, pisemnie lub ustnie. Niektóre, losowo wybrane turnusy prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety na temat ich pobytu, uwag i wniosków usprawnień. To również dzięki Państwa uwagom uaktualniamy niniejszy poradnik – aby kolejni goście byli jeszcze lepiej poinformowani.

Skargi i wnioski można zgłaszać osobiście dyrektorowi obiektu, pisemnie (w recepcji lub listownie), oraz pocztą elektroniczną (na adres dyrektor@lwigrod.pl).

 

Pozdrawiamy, zapraszamy!

 

Zespół Lwigrodu i miasto Krynica-Zdrój

Rzeźby Wejście do obiektu Balkony Widok z balkonów